
A Csak a szél után nehéz lehet előjönni egy újabb romagyilkosságokról szóló filmmel, és Bogdán Árpád rendező leginkább abban látta a megoldást, ha nemcsak magát a tragikus és felháborító eseményt, hanem az utóéletét is bemutatja.
A Berlinale programjában bemutatkozó Genezis három fejezetre tagolt történetének mindig más és más a főhőse, ugyanakkor a három történetszál mégis összekapcsolódik, kerek egészet alkot. A film furcsa módon mégis akkor a legjobb, amikor a leginkább hasonlít a Csak a szélre, az értelmetlen bűneset bemutatása után a történet fókuszát veszti, és annyi emberi tragédiát akar két órába sűríteni, ami lehet, hogy még egy tévésorozat teljes évadához is sok volna. Az alkotók jó szándéka ellenére a költőinek szánt mozi nagyon félrecsúszik, és a modorosságán csak az a tény segít valamelyest, hogy a kis Csordás Milánnál már rég láthattunk természetesebben játszó gyerekszínészt hazai filmben.
magyar filmdráma, 120 perc, 2018

A romagyilkosságok utóélete három emberi sorson keresztül, akik így vagy úgy, de kapcsolódtak a tragikus eseményekhez.
Rendező:
Forgalmazza: HungariCom
Bemutató: 2018. április 12.
Bemutató: 2018. április 12.
Vetítések
Linkek
Kapcsolódó cikkek
Film premierek






Játék
Világunkat látszólag sebezhetetlen, ragadozó lények foglalták el, melyek a legkisebb zajra is azonnal lecsapnak prédájukra, kíméletlen, halálos erővel.
Filmek a TV-ben
Copyright © 2018 Minnetonka Lapkiadó Kft.
|
Iratkozz fel RSS-hírcsatornáinkra!
Programot ajánlok|Impresszum|Médiaajánlat|Felhasználási feltételek